Zdjęcia i Filmy

My działkowicze z Rodzinnego Ogrodu Działkowego „BEMOWO II”, tworzymy wspólnotę ludzi miłujących czynny wypoczynek na świeżym powietrzu, ludzi preferujących prace w ogrodzie.
Każdy z nas dba i pielęgnuje swój ogród działkowy. Każdy z nas jest z niego dumny. Każdy z nas może pochwalić się swoimi osiągnięciami.
Dla tego zachęcamy wszystkich Działkowiczów do nadsyłania zdjęć swoich ogrodów działkowych na adres piotr@rod.hub.pl .
Zamieścimy je w zakładce „Foto działkowców”.

W dziale tym możesz znaleźć filmy popularnonaukowe, szkoleniowe, instruktażowe i relaksacyjne.
Filmy, które pomogą Ci zrozumieć otaczającą nas przyrodę.
Filmy, które dadzą Ci inne spojrzenie na świat roślin i zwierząt.
Filmy, które podpowiedzą Ci jak uprawiać i aranżować swój ogród działkowy, zgodnie z najnowszymi trendami i zgodnie z regulaminem ROD. Dowiesz się jak pielęgnować swój ogród, jak dbać o rośliny ozdobne i uprawne.
Filmy, przy których możesz odpocząć i zrelaksować się po całodziennej pracy.
Chętnie zamieścimy filmy nadesłane przez działkowców.
Chcesz się pochwalić się wyhodowanymi owocami, warzywami czy kwiatami. Masz niekonwencjonalny pomysł na aranżację ogrodu, oczka wodnego czy altany. Masz w swoim ogrodzie rzadko spotykane rośliny…
Nagraj filmik i prześlij go na adres piotr@rod.hub.pl .
Zamieścimy je w zakładce „Filmy działkowców”.


Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 lipca1997 (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, pozycja 926 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133, poz. 883 z późn. zm.), oraz zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83), każdy z Działkowiczów, z chwilą nadesłania zdjęć swojego ogrodu działkowego, automatycznie zrzeka się praw autorskich na rzecz Zarządu Rodzinnego Ogrodu Działkowego „BEMOWO 2” i jednocześnie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, oraz wykorzystywanie przez Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego „BEMOWO 2” jego wizerunku na potrzeby marketingowo-organizacyjne w/w ROD.